Inre observationer

Det är så mycket som händer att jag inte klarar av att börja sortera. Dessutom är jag förkyld och kan inte sortera mina tankar med hjälp av löpningen. Förkylningens bieffekt, min hesa röst, är visserligen ett pikant och trevligt inslag enligt vissa.

När människor frågar hur jag känner inför min nya stad, nytt jobb, ny lägenhet, resor och flytt svarar jag hur jag känner men funderar på om jag verkligen pratar om mina egna känslor. Eller, så som Helena i denna situationen borde känna. Det kommer falla på plats snart, jag behöver bara sluta vara otålig och ge det tid.

Det bästa med flytten är att jag kommit närmare Sixan och studsmattan och en nyfunnen gammal vän, det är härligt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0