B-day

Idag är det min födelsedag och det är vackert väder.
På födelsedagen älskar jag facebook extra mycket för man får grattishälsningar från människor man inte längre bor i samma stad som, inte pratat med/dansat med/sett på månader eller år. Männsikor som ändå hör av sig bara för att säga grattis, fint!
Annars har dagen hittills bjudit besök till akuten, omhändertagande av hysteriskt gråtande kvinna, telefonsamtal med svensk sjukvård som är överjävlig tills jag träffade två rediga karlar till läkare på akuten. Och gulliga sms såklart. Action har det varit idag, precis som förra året. Men då i mitt inre.



Nu ska jag byta om till klänning och hämta paket på posten, från London.
Kvällen blir bra, det vet jag. Hur kan den inte bli det när den är planerad av smarta, mångsidiga, snygga, roliga kvinnor! Längtar.


Kommentarer
Postat av: Mia

Besök på akuten lät mindre bra men paket från London låter istället kalasbra!

Hoppas du fick en fin dag.

2011-05-11 @ 11:43:19
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0