Chamme

Hemma från Chamonix. Herregud vad mitt humör har varit upp och ner men det kanske inte är så konsigt med tanke på att jag kämpat för mitt liv, blivit av med liftkort och kamera och fått det tillbaks, kört puder och solat, träffat massa nytt folk, bulkat kolhydrater och hatat och älskat vår guide. Sammanfattat var det en av dom bästa semestrarna!




Nu byter jag baguetter, ostar, desserter, pjäxor, pister och platta fall mot att tandläkarbesök, löping och räkningsbetalande en vecka innan nya äventyr.


Kommentarer
Postat av: Mia

Chamme? Nej, jag vill höra om Florens.

Hoppas du har datorn och blogglusten nedpackade.



Bisous

2011-03-27 @ 17:12:56
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0